Пятница, 03.05.2024
Управління освіти Кролевецької РДА
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

 

 

Програма з художньої культури 9 клас    /documenti/hud_kult.doc

 


Програма "Мистецтво" 5-9 клас    /documenti/26-08-2013_19-19-33.zip

 

Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва для 5 класу до підручника Масол Л.М., Калініченко О.В.  (за новою програмою)     /trud/1743_1.docx

 

Календарно тематичне планування з образотворчого мистецтва для 5 класу до підручника Желєзняк С.М., Ламонова О.В. /trud/obr_5_klas_nova_zheleznyak_lamonova.doc

 

Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва для 6 класу (за новою програмою)   /trud/dokument_microsoft_office_word.docx

 

Методичні рекомендації з образотворчого мистецтва 2014-2015 навчальний рік  /trud/metod.rekom-obrazotvorche_mistectvo.doc


    28 лютого 2014 року в Бистрицькому НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ" відбувся семінар учителів художньої культури з теми "Основні форми навчальної діяльності на уроках художньої культури".
     Учасники семнару мали можливість ознайомитись з іноваційними технологіями проведення сучасного уроку, якими поділилися вчителі Іллєнко О.М. та Яковець А.С.


   
            
 

      

Майстер-клас для вчителів образотворчого мистецтва

 

"Використання нетрадиційних технік малювання"

 

9 квітня 2014 року

 

 

 

                

17 жовтня 2014 року в Дубовицькій ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся семінар учителів художньої культури з теми "Використання методу проектів на уроках художньої культури"

Учителі відвідали урок у 9 класі з теми "Жанрова палітра музичного мистецтва", який був проведений з використанням проектних технологій.

Застосування методу проектів на уроках художньої культури - необхідність, пов’язана із специфікою предмета. Інформаційно насичений навчальний матеріал та невелика кількість годин (35 год.), відведена на його вивчення, вимагає від викладача предмета «Художня культура» особли­вих підходів - використання сучасних методик. До того ж матеріал потребує візуалізації, а метод проектів допомагає вирішити ці проблеми.

\

 

Етапи проектної діяльності

Етап 1. Підготовка

Зміст роботи. Визначення теми і мети проекту. Підготовка доповіді і презентації на задану тему.

Діяльність учнів. Обговорюють ідею проекту з викладачем, визначають тему і мету проекту.

Діяльність викладача. Допомагає у визначенні теми і мети проекту, моти­вує учнів.

Етап 2. Планування

Зміст роботи. Визначення джерел, аналізу інформації, засобів представ­лення інформації. Розподіл завдань. Встановлення критеріїв оцінки резуль­тату і процесу.

Діяльність учнів. Розробляють план дій і формулюють завдання.

Діяльність викладача. Пропонує ідеї, висловлює припущення, консуль­тує учнів щодо джерел інформації та форми презентації проекту.

Пам’ятка

Як підготувати презентацію проекту

  1. Визначте кінцевий продукт про­ектної діяльності (доповідь, усний журнал, вистава, комп’ютерна презентація, відеоролик тощо).
  2. Визначте форму презентації про­екту (конференція, круглий стіл, виступ-коментар до комп’ютерної презентації).
  3. Визначте місце проведення пре­зентації, ураховуючи його мож­ливості (аудиторія, комп’ютерний клас чи актова зала).
  4. Визначте необхідне для презента­ції обладнання (мультимедійний проектор, ноутбук тощо).

Етап 3. Дослідження

Зміст роботи. Збирання та опрацю­вання інформації. Вирішення проміж­них завдань.

Діяльність учнів. Виконують дослідження, вирішуючи проміжні за­вдання (у бібліотеках, музеях, вивчення джерел з Інтернету).

Діяльність викладача. Спосте­рігає, консультує, побічно керує.

Етап 4. Самостійна робота учнів

Зміст роботи. Учні знаходять необ­хідну інформацію, готують нотатки (тези). Використовуючи різні методи, аналізують, систематизують зібраний матеріал, роблять висновки. Для ор­ганізації подання результатів роботи розподіляють обов’язки.

Діяльність учнів. Виконують твор­чу роботу.

Діяльність викладача. Спостерігає за процесом узагальнення отриманих результатів. Коригує підсумкові мате­ріали. Консультує щодо оформлення звіту.

Етап 5. Результати

Зміст роботи. Через брак часу на уроці неможливо презентувати всі проекти, тому деякі проектні роботи за згодою учнів викладач перевіряє як звичайну творчу роботу (можна запропонувати учням ознайомити однокласників із фрагментами робіт). Тести подають наприкінці уроку (це активізує увагу учнів).

Діяльність учнів. Звітують, об­говорюють, презентують власну творчу роботу. Під час презентації учню до­цільно використовувати комп’ютерні технології, наприклад, мультимедійні презентації (Microsoft Power Point).

Діяльність викладача. Спосте­рігає, ставить доцільні запитання.

 

 

Пам’ятка

Як провести презентацію проекту

  1. Складіть сценарій презентації.
  2. Розподіліть обов’язки осіб, відповідальних за технічні моменти, реквізит, наочність, озвучування тексту сценарію тощо.
  3. Визначте коло ймовірних питань з боку опонентів і продумайте відповіді.
  4. Підготуйтеся до самооцінювання виконаної  роботи.

Етап 6. Оцінка результатів

Зміст роботи. Підбиття підсум­ків.

Діяльність учнів. Обговорюють, аналізують виконану роботу шляхом самооцінки.

План самооцінки проекту

  1. Чи розв’язано проблему, що є основою твого проекту?
  2. Чи досягнуто мети проекту (повністю, частково, не досягнуто)?
  3. Чи виконано завдання проекту (повністю, частково, не виконано)?
  4. Чи задоволені ви результатом проектної діяльності?
  5. Чи задоволені ви презентацією проекту і своїм виступом?
  6. Яких труднощів зазнали ви і в який спосіб їх подолали (не подолали)?
  7. Порівняйте готовий продукт із тим, що очікували?
  8. Які нові знання та вміння ви здо­були під час роботи над проектом?
  9. Кому ваш проект стане в пригоді чи буде цікавим?
  10. Назвіть критерії, за якими слід оцінювати проект.
  11. Яку оцінку ви поставите собі?

 

Діяльність викладача. Дає мож­ливість учасникам проекту провести самоаналіз та самооцінку власної діяль­ності. Оцінює результати роботи учнів (креативність, інформативність ви­користаних джерел, повнота розкриття змісту, творчий підхід, оригінальність знайдених рішень, використання за­собів художньої виразності, загальний рівень презентації, рівень публічного захисту).

В рамках семінару вчителі відвідали садово-парковий комплекс "Парк Кочубеївський"

Форма входа
Поиск
Календарь
«  Май 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Copyright MyCorp © 2024
    Создать бесплатный сайт с uCoz