Суббота, 04.05.2024
Управління освіти Кролевецької РДА
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

 

                                                                                      2016 - 2017 навчальний рік

Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016-2017 н.р.

/metod.rekomendaciji_vikhovna_robota.pdf

План виховної роботи на 2016 (ІІ півріччя)

/plan_vikhovnoji_roboti_2016_rik_2_semestr.doc

 

План виховної роботи на  2016 рік (І півріччя)

http://krolrmk.ucoz.ua/plan_vikhovnoji_roboti_2016_rik_i_semestr.doc

План виховної роботи на 2014 рік (І півріччя)
/documenti/plan_vikhovn2014_rik.doc

Патріотичне виховання

учнівської молоді – найактуальніша проблема сьогодення

 

Українському народу не потрібні

співчуття – потрібні патріоти

Б.Олійник

20 лютого 2015 року Кролевецька СШ І-ІІІ ступенів №3 вітала учасників районного семінару заступників директора з виховної роботи та педагогів-організаторів загальноосвітніх навчальних закладів. Тема семінару «Патріотичне виховання учнівської молоді – найактуальніша проблема сьогодення» нікого не залишила байдужим. Досвідом роботи з даного питання поділилися директор школи Онікієнко С.С., про систему патріотичного виховання учнівської молоді в сучасному навчальному закладі повідомила заступник директора з виховної роботи Москаленко Л.В., аспекти формування в учнів високої патріотичної свідомості в роботі органів учнівського самоврядування розкрила педагог-організатор Шульга Я.М. Учасники семінару переглянули відеофільм, створений учнями школи «Україна очима дітей», взяли участь у акції пам’яті Небесної Сотні та написали листа воїну АТО. До глибини душі зворушив присутніх патріотичний виступ драматичної студії школи «Про країну Нескоренних».

           

 

 

Підсумки  роботи  за  2014  рік.

Виховна робота

Виховна робота закладів освіти району у 2013-2014 навчальному році проводилась згідно з основними нормативними документами МОН України, національних та регіональних програм з питань виховання.

Головна мета виховної діяльності – піднесення особистості, спрямоване на розкриття природних здібностей, розвитку інтелекту та формування духовності учня, виховання гармонійно розвинутої , високоосвіченої, соціально активної, національно-свідомої людини, що наділена глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, почуттям патріотизму.

2014 рік - рік глобальних змін та кардинальних звершень, для України був проголошений роком Тараса Шевченка, а тому рік розпочався проведенням Всеукраїнського Шевченківського уроку. Протягом року проведено «Уроки Кобзаря», лекції, бесіди, конкурси на краще виконання творів Т.Г.Шевченка, вечори вшанування, літературно-мистецькі свята, інші тематичні просвітницькі заходи. На районному рівні відбулися І, ІІ етапи ІV Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка. Урочисте відкриття ІІ етапу Конкурсу відбулося на базі Кролевецької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2; літературно-музичну композицію підготували вихованці Кролевецької ЗОШ І-ІІ ступенів № 7.

Виховна робота у закладах освіти планувалася відповідно до програми „Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів” і включала в себе планування роботи учнівського самоврядування, спортивно-масову роботу, військово-патріотичне виховання, роботу з правової освіти та правового виховання, роботу з попередження злочинності, правопорушень, запобігання дитячій бездоглядності, формуванню здорового способу життя, профілактики алкоголізму, наркоманії, токсикоманії серед учнівської молоді, запобігання захворювань на СНІД, роботу з батьківською громадськістю, профорієнтаційну роботу.

Метою програми „Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів” є створення цілісної моделі виховної системи у загальноосвітньому навчальному закладі на основі громадянських та загальнолюдських ЦІННОСТЕЙ.

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ виявляється у патріотизмі, національній самосвідомості й ідентифікації, правосвідомості, політичній культурі та культурі міжетнічних відносин.

З метою формування патріотичних почуттів учнів, виховання поваги до національної і державної символіки було проведено тематичні тижні: патріотичного, громадянського правового виховання «Державний прапор України – святиня нашого народу», «Тих днів не померкне слава», «Безсмертя достойний лиш той на землі, хто любить свою Батьківщину», «Утверджую в собі людину, громадянина!», та ін.

В рамках тижнів пройшли виховні години, урочисті зустрічі, волонтерські акції, до Дня визволення міста, Дня партизанської слави та Дня Перемоги - «З добрим ранком, ветеране!», акції по благоустрою місць поховань воїнів Великої Вітчизняної війни, пам’ятних знаків. Волонтерський загін Кролевецької ЗОШ І-ІІІ ст. №2 ім М.О.Лукаша взяв участь у обласному конкурсі волонтерських загонів «Ветеран живе поруч».

Налагоджена тісна співпраця закладів освіти з районною радою ветеранів. У 2013-2014 навчальному році вже вкотре було проведено конкурс на кращий стан патріотичного виховання. У конкурсі взяли участь 17 закладів освіти (Кролевецькі СШ І-ІІІ ступенів №1 (директор Погорєльський М.М.), СШ І-ІІІ ступенів №3 (директор Онікієнко С.С.),                                    ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 м. М.О. Лукаша (директор Ілляшенко І.М.), ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5 (директор Соколова Е.П.), ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 (директор Лупенко М.М.),                                        ЗОШ І-ІІ ступенів №7 (директор Фокіна С.А.), НВК №4, Алтинівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (директор Сахно А.В.), Буйвалівський НВК (директор Цимбал С.М.), Ленінська ЗОШ І-ІІІ ступенів (директор Сухоженко Н.С.), Локнянський НВК (директор Рябоконь В.В.), Мутинська        ЗОШ І-ІІІ ступенів (директор Каптан В.В.), Обтівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (директор Самойленко Ю.В.), Реутинська ЗОШ І-ІІ ступенів (директор Мацак Т.М.), Тулиголівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (директор Рой А.М.) , Червоноранківський НВК (директор Борщ О.М.), Ярославецька ЗОШ І-ІІІ ступенів (директор Діброва Н.В.).

Крім традиційних форм роботи: виховні години, години спілкування, години класного керівника, уроки мужності, тематичні виставки, у школах практикуються інтерв’ю, перегляди тематичних документальних та художніх фільмів з подальшим обговоренням, уроки-екскурсії, зустрічі, літературні вітальні, уроки-роздуми, круглі столи, години поезії, учнівські проекти, тематичні випуски шкільних газет, акції, конкурси, конференції, екскурсії.

Різні форми виховної роботи практикують педагоги Кролевецької                                      ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 ім. М.О. Лукаша (заступник директора з виховної роботи Школа О.Д.), Кролевецької СШ І-ІІІ ступенів №3 (заступник директора з виховної роботи Москаленко Л.В.), Кролевецької ЗОШ І-ІІ ступенів №7 (директор Фокіна С.А.), Ленінської ЗОШ І-ІІІ ступенів (заступник з навчально-виховної роботи Рубан Н.О.), Мутинської ЗОШ І-ІІІ ступенів (заступник директора з виховної роботи Проценко Л.В.), Реутинської ЗОШ І-ІІ ступенів (заступник директора з навчально-виховної роботи Зубенко Л.В.). 

Виховні заходи для різних вікових категорій учнів розроблені класними керівниками Кролевецької ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, Кролевецької ЗОШ І-ІІІ ступенів №6, Кролевецької ЗОШ І-ІІ ступенів №7, Кролевецького НВК №4.

Новизною, актуальністю та логічною завершеністю вирізняються роботи юних пошуківців Кролевецької ЗОШ І-ІІІ ступенів №5, Кролевецької ЗОШ І-ІІІ ступенів №6, Тулиголівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Заслуговує на увагу робота шкільних музеїв Кролевецької ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 (керівник Макаренко С.Ю.), Кролевецької ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 (керівник Пилипенко Л.В.), Локнянського НВК (керівник Євтушенко В.Л.), Мутинської ЗОШ І-ІІІ ступенів (керівник Проценко Л.В.), Тулиголівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (керівник Лозовська Л.Ф.), Ярославецької ЗОШ І-ІІІ ступенів (керівник Білик Н.М.).

Систематичність у роботі волонтерських загонів прослідковується у Кролевецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, Кролевецькій ЗОШ І-ІІ ступенів №7, Тулиголівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. 

Враховуючи якість пошукової роботи за звітний період, різноманітність форм виховних заходів, відсоток охоплення учнів школи виховною роботою за даний період та дотримання вимог щодо оформлення робіт журі визначило переможців:

І місце - Кролевецька ЗОШ І-ІІІ ступенів №2;

ІІ місце - Кролевецька ЗОШ І-ІІІ ступенів №6;

ІІІ місце - Кролевецька ЗОШ І-ІІІ ступенів №7.

У рамках реалізації обласного проекту «Рідна Сумщина» було проведено районну вікторину, конкурс реферативних робіт «Родинні скарби: з бабусиної скрині». 

У конкурсі взяли участь 9 робіт із 7 закладів освіти: Кролевецька                                            ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 ім.М.О.Лукаша (директор Ілляшенко І.М., вчитель Макаренко С.Ю.), Кролевецька ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 (директор Лупенко М.М., вчитель Пилипенко Л.В.), Кролевецький НВК №4 (директор Сахнюк В.Г., вчитель Кузюра А.О.), 3 роботи Ленінська              ЗОШ І-ІІІ ступенів (директор Сухоженко Н.С., вчитель Щербань М.М.), Литвиновицької             ЗОШ І-ІІІ ступенів (директор Калачевська І.І., вчитель Бідненко О.Г.), Реутинської                       ЗОШ І-ІІ ступенів (директор Мацак Т.М., заступник директора з навчально-виховної роботи Зубенко Л.В.).

У роботах учні виявили знання історії українського жіночого вбрання (Ленінська ЗОШ), прикрас (Литвиновицька ЗОШ, Ленінська ЗОШ), предметів побуту (Кролевецька ЗОШ №6, Реутинська ЗОШ), дослідили історію весільного вбрання (Кролевецька ЗОШ №2), кераміки та гончарства на Кролевеччині (Кролевецький НВК №4), знайшли важливий документ, свідоцтво про волю (Ярославецька ЗОШ).

Враховуючи якість проведеної роботи, новизну, актуальність журі визначило переможців:

у номінації «інформаційне повідомлення»

І місце – «Скринька, в якій зберігалася воля» Борщ Максим, учень 5 класу (Ярославецька ЗОШ І-ІІІ ступенів);

ІІ місце – «Весільний одяг на Кролевеччині. 1940-1970 роки» учні 7 класу (Кролевецька ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 ім. М.О.Лукаша);

ІІІ місце – «Хата - музей» Мироненко Аліна, учениця 7 класу (Кролевецька ЗОШ І-ІІІ ступенів №6) та Сенюк Анна, учениця 7 класу (Реутинська ЗОШ);

у номінації «реферат»

І місце – Цап Олена, учениця 10 класу (Ленінська ЗОШ І-ІІІ ступенів);

ІІ місце – Ткаченко Світлана, Шкура Анастасія, учениці 9 класу, Кролевецький                 НВК №4.

Учні Борщ Максим, учень 5 класу (Ярославецька ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель Білик Н.І.) та Цап Олена, учениця 10 класу (Ленінська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Щербань М.М.) стали учасниками обласної краєзнавчої конференції.

19 березня 2014 року в усіх школах району проведено Єдиний урок «Рідній Сумщині - 75».

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності.

З метою виховання моральної свідомості та поведінки, активної за формою та за змістом життєвої позиції напередодні Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом та Міжнародного Дня Інвалідів було проведено тижні толерантності «Толерантність –врятує світ». Традиційно в районі пройшли благодійні акції «Серце до серця» в рамках якої були зібрані кошти на придбання медичного обладнання для лікарень України, за ініціативи фонду «Сильні духом» проведено акцію «Назустріч мрії», в рамках якої зібрано кошти на будівництво реабілітаційного центру для онкохворих дітей, збір коштів постраждалим внаслідок ДТП в Білопільському районі, та ін.

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ формується у процесі екологічного виховання і виявляється у таких ознаках: усвідомленні функцій природи в житті людини та її самоцінності; почутті особистої причетності до збереження навколишнього світу. В рамках тижнів екологічного виховання «Природа - це казка, яку потрібно читати серцем», «Ти на Землі – людина!» відбувся районний етап Всеукраїнського конкурсу «Людина та ліс» в рамках акції «Майбутнє лісу в твоїх руках». 82 роботи у двох номінаціях виконали учасники конкурсу. Це учні Кролевецької СШ І-ІІІ ступенів № 1 (директор Погорєльський М.М.), Кролевецької ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 ім.М.О.Лукаша (директор Ілляшенко І.М.), Кролевецької СШ І-ІІІ ступенів №3 (директор Онікієнко С.С.), Кролевецького НВК №4 (директор Сахнюк В.Г.), Кролевецької ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 (директор Соколова Е.П.), Кролевецької ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 (директор Лупенко М.М.), Кролевецької ЗОШ І-ІІ ступенів №7 (директор Фокіна С.А.), Алтинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (директор Сахно А.В.), Бистрицького НВК (директор Львова Н.В.), Грузчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів (директор Мокрогуз О.О.), Обтівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (директор Самойленко Ю.В.), Реутинської ЗОШ І-ІІ ступенів (директор Мацак Т.М.), районного будинку дітей та юнацтва (директор Ільтяй А.О.) .

            Усі учасники конкурсу продемонстрували глибоке розуміння значення лісів в житті людини та необхідність їх збереження.

            Цікаві ідеї, оригінальність та добру техніку виконання малюнків поєднали у своїх роботах переможці номінації «Малюнок»:

І місце – Сердюк Маргаріта (районний будинок дітей та юнацтва, Кролевецька СШ І-ІІІ ступенів № 3);

ІІ місце  - Глушко Богдана (Кролевецька СШ І-ІІІ ступенів №1);

ІІІ місце – Комісарчук Марина (районний будинок дітей та юнацтва, Кролевецька СШ І-ІІІ ступенів № 3).

            Оригінальність та багатство використаних художніх засобів є характерним для робіт переможців номінації «Твір»:

І місце – Поліщук Катерина (Кролевецька ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 ім. М.О.Лукаша);

ІІ місце –Сущенко Анастасія (Кролевецька ЗОШ І-ІІІ ступенів №5);

ІІІ місце – Душко Анастасія (Реутинська ЗОШ І-ІІ).  

            Поліщук Катерина, учениця Кролевецької ЗОШ №2 стала переможцем обласного етапу конкурсу.

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА формується у процесі естетичного виховання і виявляється у відповідній ерудиції, широкому спектрі естетичних почуттів, діях і вчинках, пов'язаних з мистецтвом. У загальноосвітніх навчальних закладах проведено тиждень предметів художньо-естетичного циклу «У творчості радість життя», «Художник всевидюще око всесвіту». Протягом тижнів в закладах освіти проходили конкурси малюнків, виставки, вернісажі. Оригінальні букети, композиції та вироби школярі представляли на Хрестовоздвиженському ярмарку, який минулого року проходив в рамках міжнародного мистецького фестивалю «Кролевецькі рушники».

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ є визначальною складовою змісту виховання особистості, що спрямована на формування у неї розуміння особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення.

У вересні- жовтні проводилися акції «Опале листя», а в квітні - травні в рамках Всеукраїнської акції «За чисте довкілля» проводилися акції по благоустрою території закладів освіти, озеленення, упорядкуванню газонів, квітників.

            ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ передбачає сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил.як джерела саморозвитку і самовдосконалення.

З метою формування ціннісного ставлення до свого фізичного «я», мотиваційних установок на ведення здорового способу життя навчальний рік традиційно розпочався Олімпійським тижнем «».«Щоб відродити славу давніх днів, Щоб олімпійське гасло засіяло всім» Крім того, близько 70% учнів долучилися до проведення спортивних змагань як шкільного, так і районного рівня.

Ціннісне ставлення до свого психічного "Я" передбачає вихованість у дітей та учнівської молоді культури пізнання власного внутрішнього світу — думок, переживань, станів, намірів, прагнень, цілей, життєвих перспектив, ідеалів, цінностей, ставлень. Важливо навчити зростаючу особистість сприймати себе такою, якою вона є, знати свої позитивні і негативні якості, сприяти формуванню у неї реалістичної Я-концепції, готовності та здатності до самовдосконалення, конструктивної самокритичності. Протягом тижня психології «У кожній людині-сонце. Лише дайте йому світити» у закладах проходили виховні заходи спільно з шкільними психологами, соціальними педагогами.

Отже, всі напрямки програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» перебували в полі зору протягом 2013-2014 навчального року.

З метою надати допомогу вчителям по роботі за новою програмою, розробки методичних рекомендацій організована творча група класних керівників. До складу групи ввійшли 6 класних керівників, які охопили своєю увагою всі напрямки формування системи ціннісних орієнтирів.

У плані обміну досвідом, удосконалення форм і методів організації виховної роботи з учнями протягом року відповідно до річного плану роботи було проведено районні семінари,  наради для заступників директорів з виховної роботи. Семінар на базі НВК №4 ( заступник з виховної роботи Прядко Н.В..) завершив цикл  «Контрольно-аналітична діяльність заступника директора з виховної роботи», а на семінарі в ЗОШ №2 ім М.О.Лукаша ( заступник з виховної роботи Школа О.Д.) розглядалося питання використання мультимедійних презентацій у виховній роботі, відбувся також майстер-клас по створенню презентаційних матеріалів.

Підводячи підсумки виховної роботи за 2013-2014 навчальний рік, слід відзначити належний рівень організації виховної роботи у закладах освіти.

            Рівень підготовки і результативність участі в конкурсах, які проводились  протягом року, свідчать про належний рівень організації позакласної роботи з учнями.

Поряд з цим потребують доопрацювань питання здійснення постійного контролю з боку дирекцій шкіл щодо вчасного надання звітної інформації, активізація участі у районних заходах учнів сільської місцевості. Проблемним питанням залишається організація виховної роботи у закладах, де відсутні посади заступника з виховної роботи , педагога організатора. Систематично не відвідують наради, семінари з виховної роботи представники Білогривського, Буйвалівського Гречкинського, Добротівського, Зазірківського Локнянського Яровського НВК, Литвиновицької, Червоноранківської ЗОШ.

Враховуючи непросу суспільно-політичну ситуацію в країні у 20114-2015 навчальному році задля консолідації суспільства необхідно посилити національно-патріотичний характер виховання , передбачивши використання у виховній роботі з учнями кращих традицій та звичаїв Українського народу..

 

 

Молодь обирає здоров'я

      З метою пропаганди здорового способу життя, 9 квітня 2014 в районному Будинку дітей та юнацтва відбувся районний фестиваль "Молодь обирає здоров'я". Команди Кролевецьких спеціалізованих шкіл №1, №3, загальноосвітніх шкіл №2,5,6, Алтинівської та Ленінської шкіл  у оригінальній, доступній формі демонстрували шкоду поганих звичок, користь спорту, вітамінів, позитивного ставлення до життя. У виступах учасників вдало поєднувалося вокал та хореографія, поезія та елементи ранкової гімнастики, гумор.

Форма входа
Поиск
Календарь
«  Май 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Copyright MyCorp © 2024
    Создать бесплатный сайт с uCoz